سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساعت دیواری چوبی ناتینگهام گرد قهوه ای

ساعت دیواری چوبی ناتینگهام گرد قهوه ای

 

ساعت دیواری چوبی ناتینگهام گرد قهوه ای

 

ساعت های تمام چوب امروزه از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل های ساعت دیواری در میان مصرف کنندگان میباشند و دلیل آن طراحی ناب و زیبایی بی نظیر این محصولات است که باعث یک دگرگونی اساسی در دیزاین محیط میگردند .
در تصویر بالا مدل ناتینگهام مشاهده میشود که قطر آن 50 سانتی متر است و رنگ آن قهوه ای میباشد که طراحی بسیار جدید و شیکی در تولید آن به کار رفته است و یکی از مدل های بسیار پرفروش و محبوب می باشد .
جنس بدنه این محصول از چوب روس درجه یک و پخته شده است که بهترین و باکیفیت ترین نوع چوب در تولید ساعت های چوبی است و دلیل آن سختی و استحکام بسیار بالای این نوع چوب میباشد که باعث میشود از ایمنی کامل در برابر هوای مرطوب و شرجی و نفوذ حشرات و قارچ های چوب خوار برخوردار باشد .

 

ساعت دیواری پرنده روی شاخه

ساعت دیواری چوبی مربعی  قهوه ای

ساعت دیواری  قهوه ای

ساعت دیواری چوبی ناتینگهام

خرید ساعت دیواری

ساعت دیواری برنزی طرح دار

 

بعد از بدنه ساعت های دیواری مهمترین بخش آنها موتور ساعت است که باید از کیفیتی بسیار بالا برخوردار باشد و زمان را بصورت دقیق و بدون ثانیه ای جلو و عقب شدن نشان دهد .نوع موتور این محصول روانگرد و کاملا بی صدا است که ازموتورهای درجه یک و مارشال تایوانی است که از کیفیت بسیار بالایی بهره میبرد و 3 سال ضمانت خود گویای کیفیت بسیار بالای آن میباشد